Zapisz się do Newslettera poniżej - 5% rabatu

1. Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli posiada oryginalne opakowanie i nie był używany. Odeślij go do nas (wraz z załączonym dokumentem zakupu) na adres:

Wyhoduj Sobie Aloes
Kosmiczna 11
52-226 Wrocław

Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócimy środki na podane konto.

2. Czy mogę wybrać w płatnościach opcję „za pobraniem”?

Niestety nie realizujemy zamówień z opcją „za pobraniem”. Mamy za to opcję szybkich płatności Przelewy24, który umożliwia Ci płatność kartą, Blikiem, przelewem online, Google Pay, Apple Pay, płatność odroczoną lub raty. Za złożone zamówienie można również zapłacić przelewem tradycyjnym, wpłacając w ciągu 3 dni roboczych daną kwotę na nasze konto.

3. Ile czasu muszę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 10.00 zazwyczaj wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Czas realizacji zamówienia to w większości przypadków 1-2 dni roboczych.

4. Czy mogę zwrócić się z prośbą o pomoc w wyborze kosmetyków/ suplementów?

Oczywiście. Bardzo chętnie po przeprowadzeniu wcześniejszego wywiadu odnośnie Twoich indywidualnych preferencji, przygotujemy Ci rekomendacje i pomożemy w wyborze produktów.

Możesz pisać do nas w tej sprawie maila na adres: [email protected] lub zostawić wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.

5. Podczas składania zamówienia miałam/miałem problem z płatnością i nie wiem jak, opłacić zamówienie.

Jeśli wystąpił problem z szybką płatnością, możesz przelać nam w ciągu 3 dni należną kwotę przelewem tradycyjnym na nasze konto:

WSA Aleksandra Zacharczuk
Numer rachunku bankowego: 06109024020000000150637995

Wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.

6. Jakie są dane do przelewu zagranicznego?

Wykonując płatność kartą kredytową, sugerujemy ścieżkę:
Szybkie płatności Przelewy24 – Płatności walutowe
lub nasze dane do przelewu zagranicznego:


WSA ALEKSANDRA ZACHARCZUK
Waluta: PLN
IBAN: PL06109024020000000150637995
Kod SWIFT banku: WBKPPLPP
Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
Adres banku: al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
Kraj banku Polska

7. Podczas zakupów zapomniałem o zakupie produktu. Czy mogę go domówić bez konieczności opłacania kolejnej przesyłki kurierskiej?

Pewnie. Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało jeszcze zrealizowane (nie otrzymałaś/otrzymałeś od nas maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane), to napisz do nas na adres: [email protected] lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie, a my wyślemy Ci instrukcję jak domówić wybrane produkty 🙂

8. Zapisałam/em się do Newslettera, ale nie otrzymałam/em maila potwierdzającego.

Jeśli nie otrzymałaś/eś maila z kodem rabatowym na pierwsze zakupy lub masz problem z jego wykorzystaniem, napisz do nas na adres: [email protected] lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.

9. Czy mogę zakupić u Państwa kartę podarunkową?

Aktualnie w naszej ofercie nie mamy kart podarunkowych, ale może wkrótce się pojawią 🙂

10. Czy wysyłacie paczki również za granicę?

Tak! Realizujemy wysyłkę do wybranych krajów Unii Europejskiej. Czas przygotowania wysyłki to 1-2 dni. Dodatkowo należy doliczyć czas transportu paczki przez firmę kurierską. Szczegółowe informacje uzyskasz kontaktując się z nami na adres [email protected] lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie

12. Czy pakujecie na prezent?

Niestety nie mamy takiej opcji w naszym sklepie. Paczki pakujemy jednak bardzo starannie, tak aby osoba obdarowana czuła, że otrzymała prezent. Pakujemy w papier makulaturowy, tekturę falistą, a wypełnieniem paczek jest skropak, który jest w 100% biodegradowalny, więc można rozpuścić go w wodzie. Staramy się używać jak najmniej folii bąbelkowej, którą używamy głównie do opakowywania szklanych soków.


Jeśli Twoje zamówienie to prezent, daj nam o tym znać w komentarzu, a nie dołączymy do paczki faktury 🙂 Nie ma problemu, żeby przesłać ją mailowo 🙂