1. Czy mogę zwrócić produkt?
Oczywiście, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli posiada oryginalne opakowanie i nie był używany. Odeślij go do nas (wraz z załączonym dokumentem zakupu) na adres:
Wyhoduj Sobie Aloes
Kosmiczna 11
52-226 Wrocław
Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócimy środki na podane konto.
2. Czy mogę wybrać w płatnościach opcję „za pobraniem”?
3. Ile czasu muszę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?
4. Czy mogę zwrócić się z prośbą o pomoc w wyborze kosmetyków/ suplementów?
Oczywiście. Bardzo chętnie po przeprowadzeniu wcześniejszego wywiadu odnośnie Twoich indywidualnych preferencji, przygotujemy Ci rekomendacje i pomożemy w wyborze produktów.
Możesz pisać do nas w tej sprawie maila na adres: [email protected] lub zostawić wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.
5. Podczas składania zamówienia miałam/miałem problem z płatnością i nie wiem jak, opłacić zamówienie.
Jeśli wystąpił problem z szybką płatnością, możesz przelać nam w ciągu 3 dni należną kwotę przelewem tradycyjnym na nasze konto:
WSA Aleksandra Zacharczuk
Numer rachunku bankowego: 06109024020000000150637995
Wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.
6. Jakie są dane do przelewu zagranicznego?
Wykonując płatność kartą kredytową, sugerujemy ścieżkę:
Szybkie płatności Przelewy24 – Płatności walutowe
lub nasze dane do przelewu zagranicznego:
WSA ALEKSANDRA ZACHARCZUK
Waluta: PLN
IBAN: PL06109024020000000150637995
Kod SWIFT banku: WBKPPLPP
Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
Adres banku: al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
Kraj banku Polska
7. Podczas zakupów zapomniałem o zakupie produktu. Czy mogę go domówić bez konieczności opłacania kolejnej przesyłki kurierskiej?
8. Zapisałam/em się do Newslettera, ale nie otrzymałam/em maila potwierdzającego.
9. Czy mogę zakupić u Państwa kartę podarunkową?
10. Czy wysyłacie paczki również za granicę?
12. Czy pakujecie na prezent?
Niestety nie mamy takiej opcji w naszym sklepie. Paczki pakujemy jednak bardzo starannie, tak aby osoba obdarowana czuła, że otrzymała prezent. Pakujemy w papier makulaturowy, tekturę falistą, a wypełnieniem paczek jest skropak, który jest w 100% biodegradowalny, więc można rozpuścić go w wodzie. Staramy się używać jak najmniej folii bąbelkowej, którą używamy głównie do opakowywania szklanych soków.
Jeśli Twoje zamówienie to prezent, daj nam o tym znać w komentarzu, a nie dołączymy do paczki faktury 🙂 Nie ma problemu, żeby przesłać ją mailowo 🙂